Pages

Monday, May 24, 2010

The True Me

时刻想起过去
却不曾忘记自己
虽然时间不断流逝
却没有一分钟忘记我们是什么关系
虽然距离有点遥远
却不会影响我们之间


我相信!!
那么你呢?
你也会和我一样相信我们之间的感情吗??


借此机会
我想要声明一下
我本人并不是一个狂躁症病人啦
我不是喜欢骂人的
我不是没有原因骂人的
对,很多时候我会因为一些事情生气开骂
但是你试想想
若不是因为爱你
我才不会骂你呢
若不是因为爱你
我也不会关心你呢
若不是因为爱你
我的心,怎么会因为你而受伤呢?


My Dear
The Love between US is so special
It START naturally
In which We do not spent more time in Chasing
In which, feel come in and GROWTH


Sometime I might think that you would understand
Therefore
I do not make any explanation
But Please
Do not Misunderstand Me
What so ever i did previously
And also in the coming future
Would and will be my true heart to you.


From time to time
Pls, observe me
I LOVE YOU!!!!!!!!
My Dear.

1 comment: